fredag 1 november 2013

Lagret påfyllt

Nu har jag haft min årliga shoppingvecka i Mumbai och scrapbookinglagret är påfyllt.

Förutom det som finns på bilden har jag köpt
 massor med handgjorda och handtryckta papper.

Jag hade redan innan jag åkte till Indien fått kontakt med Neha och Vikram som driver en web-shop, med scrapbooking-saker i Mubai och jag fick komma till dem och shoppa loss. Är ni sugna på att titta i butiken finns den på http://a1craftsupply.blogspot.se/

Neha och hennes man Vikram var en mycket trevlig
 bekantskap och jag hoppas verkligen att få träffa dem igen.
 
Genom Neha och Vikram fick jag också möjlighet att lägga vantarna på det första scrapbooking-pappret som både är designat och tillverkat i Indien från en firma som heter Yelling Yellow. Jättekul att vara den första i Sverige att ha det. Jag fick det verkligen färskt från pressarna och var faktiskt den första av Nehas kunder som fick möjlighet att köpa det. 

Pappret är så härligt indiskt i mustiga färger och speglar den
 indiska traditionen i sin design. Hoppas jag kan göra det rättvisa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar