tisdag 10 september 2013

Telefonkartonger

När man köper telefon får man mycket bra askar som passar väldigt bra att scrappa. Numera uppmanar jag alla jag känner att de ska kolla i sina gömmor om de har kvar sina kartonger från sitt telefonköp. Så här har mina gamla kartonger blivit.



Anledningen till att jag gillar just dessa kartonger är att de är väldigt stabila. Till den nedra kartongen har jag använt en stans som jag tycker mycket om. Fjärilarna blir inte helt utstansade utan man viker bara ut vingarna och det blir väldigt effektfullt. Stansen är köpt i Indien.

 
Här har jag använt samma stans till ett superenkelt kort. Går hur snabbt som helst att göra. När jag först köpt stansen hade jag ingen aning om vad jag skulle använda den till och den stod länge oanvänd. Men nu är den en av mina favoriter. På den översta kartongen har jag använt samma stans i ett blad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar